Tema / Sommer på eReolen

Sommervarmen har efterhånden ramt eReolen, og jeg skal da ærligt indrømme, at det er noget, jeg har glædet mig meget til.

Selv går jeg på ferie om få dage, men det betyder ikke, at anbefalingerne på eReolen står stille i løbet af sommerferien - tværtimod! Der er mange spændende artikler på vej, som kan give dig inspiration til at finde de helt rigtige e- eller lydbøger til sommerferien. 

 

Få inspiration og anbefalinger

Vil du have inspiration til gode læseoplevelser direkte i mailboksen, så tilmeld dig vores nyhedsbrev, som hver måned distribuerer artikler, nyheder og bogtips ud til eReolens brugere. Du kan også få inspiration ved at følge os på Facebook eller blive medlem af gruppen Lytteklubben - lydbøger fra eReolen, hvor mere end 2000 af eReolens brugere på daglig basis deler lydbogsanbefalinger med hinanden. 

 

Sommerens temaer

Har du brug for mere inspiration, vil vi i løbet af sommerferien anbefale bøger indenfor følgende temaer (og mange flere):

 

Sommerbøger fra Lindhardt & Ringhof

Forlaget Lindhardt & Ringhof har i anledning af sommerferien frigivet en masse bøger, som ellers har ligget i reservation, så de nu kan lånes uden ventetid. Du kan se et udvalg af dem herunder sammen med en masse andre, spændende sommerbøger, som vi varmt kan anbefale. 

 

Rigtig god sommer!